نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیش به سوی ترکیب ایتالیایی ! یوونتوس تغییر رفتار می دهد ...

پیش به سوی ترکیب ایتالیایی ! یوونتوس تغییر رفتار می دهد ...

در سال های دور، ترکیب تیم یوونتوس همواره از بازیکنان ایتالیایی تشکیل شده بود و این موضوع به عنوان یک نماد برای هواداران این تیم تبدیل شده بود ولی در سال های اخیر ترکیب یووه از این موضوع فاصله گرفته و تعداد بازیکنان ایتالیایی کمتر از گذشته شده است.

 

رسانه های ایتالیایی در هفته های اخیر و با توجه به هدف های جدید یوونتوس، پیش بینی می کنند که یووه در اندیشه ی این است که در سال های آتی، ترکیب خود را به ایتالیایی بودن نزدیک تر کند.

 

یوونتوس تصمیم گرفته دوباره به سمت ترکیبی با حداکثر بازیکنان ایتالیایی برود و اگر نگاهی به هدف های یووه در بازار بیندازیم، می توانیم این موضوع را تایید کرد که ترکیب یووه در سال های نه چندان دور، از ساختار ایتالیایی شکل خواهد گرفت. یوونتوس در ابتدا به خرید کالدارا و اسپیناتزولا نزدیک شده و این دو بازیکن به زودی راهی یووه می شوند. کریستانته، فلورنزی و پلگرینی دیگر بازیکنان ایتالیایی هستند که یوونتوس تصمیم نهایی خود را برای خرید آنها گرفته و به نظر می رسد کار سختی برای خرید آنها در پیش ندارد و می توان حداقل 2 نفر از آنها را در ترکیب سال آینده ی یوونتوس مشاهده کنیم.

 

از دیگر بازیکنان ایتالیایی که یوونتوس برای خرید آنها اقدام کرده، می توان به ستاره های زیر اشاره کرد:

 

ماتئو پولیتانو ستاره ی جوان باشگاه ساسولو و سیمونه وردی مهاجم آینده دار ایتالیایی از دیگر بازیکنانی هستند که یووه تصمیم به خرید آنها دارد و هر دو ملیتی ایتالیایی دارند.

 

البته نباید فراموش کرد که یوونتوس بازیکنانی نظیر کین، ماندراگورا، اورسولینی و ائودرو را نیز در اختیار دارد که همگی آنها در تیم های دیگر به صورت قرضی بازی می کنند و به زودی راهی یووه می شوند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: